Пътуване

Закуска в Банско

Банско е едно малко, китно градче, което присъства в живота ми малко повече от 30 години.Всяка година идвам тук, като по-малка с родителите ми, като по-голяма с приятели, а сега вече и с моето семейство.Сега имам възможност да го посещавам по-често, но за първи път съм тук през есеннта.Заслужава си всеки, който има възможност да го посети.Излъчването му е вълшебно!

Църквата в Банско е може би едно от най-посещаваните места.Всяка година на пролет, върху камбанарията, която служи и за часовникова кула, се заселват семейство щъркели.Сигурна съм, че всеки пристигнал турист, има снимка с нея 🙂


Сега, през есеннта, уличките са пусти, в очакване на своите гости през зимния сезон.И въпреки това, посвоему са очарователни.


Има исторически забележителности и места, които си струва да посетите.


И въпреки това, има едно място, което ме уцели право в сърцето – язовир Кринец.

В непосредствена близост до него е разположено малко ресторантче, където можеш да хапнеш прясна пъстърва.Винаги, когато съм в Банско ходя там, зарежда те с положителни емоции…

Закуската, която успяхме да си спретнем -вкусни гофрети:

Рецепта за 6 броя:

1 бр яйце

1 ч.ч прясно мляко

1 ч.ч брашно (аз използвах 50/50 пълнозърнесто и пшенично брашна)

1 ч.л бакпулвер

Приготвяне:

Яйцето се разбива с прясното мляко.Бакпулвера се смесва добре с брашната и се добавя постепенно към яйчената смес.Консистенцията, която се получава е гъста.Приготвят се в загрят гофретник, намазан предварително с масло.


И Ви каня в Банско, на сладки гофрети!

Leave a Reply

