Healthy

Щастие в бурканче

Винаги, когато съм гледала или слушала нещо за овесената каша, съм се чудила защо я превъзнасят толкова много. Мислех си, че вкуса ще наподобява накиснати овесени ядки в прясно мляко. Поради тази причина отбягвах идеята да си я приготвя за закуска. До тази сутрин! И в мое лице палачинките намериха сериозна конкуренция. Освен, че няма нищо общо с безвкусния и блудкав вкус на овесени ядки забъркани с мляко, се оказа че подходящата комбинация от любими плодове и ядки може да те накара да затвориш очи, когато опиташ. А това за мен означава вкусна храна. Реших да ги направя, тъй като имах оризово мляко. От известно време се захласвам по различни видове и желанието ми да опитам всички, води до литри мляко, различни от прясно, в хладилника. Нужно ли е да споменавам, че консумацията му се осъществява единствено от мен?

Продукти:

5 сл овесени ядки с връх

около 300 мл прясно мляко

пакетче ванилия

плодове и ядки по избор

Приготвяне:

Тъй като реших да импровизирам, сложих около 200 мл мляко на котлона. Изчаках да започне да ври и добавих ядките и ванилията. Нямах никаква представа колко време и течност са необходими, затова ми се наложи да добавям мляко на няколко пъти. Когато се свариха напълно ги дръпнах от котлона и оставих да попият останалата течност. На мен сладост не ми липсваше, но по оригинална рецепта се добавя захар. Аз добавих към готовата, изтинала каша няколко бадема, 1/2 ядълка, 1/4 банан, стафиди, червени боровинки и белени семки. И все пак оставям това изцяло на твоя вкус и избор.


Затвори очи и опитай!

Leave a Reply

