Healthy

Денят, в който ти се налага да ядеш гофрети

Всеки е имал ден, в който всичко е наопъки. Е, днес ми е такъв ден. А не трябва! Утре един скъп за мен човек има рожден ден и ми се иска да го изненадам. Дали ще успея? Все още не знам…

Аз съм от хората, които не могат да правят едно нещо. Захващам се поне с две неща едновременно и може би това беше грешката ми днес. Почти няма ден, в който да не готвя. Днес обещах да направя любимите бонбони на детето ми. Рецептата ще издам в някой друг пост 🙂 Винаги, когато ги правя използвам нутрибулета, след което използвам купата за да си приготвя сместа за палачинките за следващия ден. Това е уред, който се колебаех дали да си купя в продължение на 6 месеца. И докато се чудех, мъжът ми ми го подари за миналата Коледа. Бях изключително щастлива, докато не започнах да го използвам по-често. Не, не съм неблагодарна, но понякога имам ядове с него, които все още не мога да разбера дали са по моя вина (макар, че знам, че не са! :)) Може би на всяко трето използване, се отваря докато работи(!), след което почистването на основното тялото и кухнята ме карат да изпадам в леки истерии. Ето тук идва и въпроса, който съм си задавала стотици пъти “Аз ли не го затварям хубаво или има някакъв проблем?” За сега ще се въздържа от отговора…

Продукти за 4 бр.:

1 белтък 

100 гр сурова тиква

4 с.л ябълково брашно

1 с.л какао на прах

щипка канела

Приготвяне:

По правило слагам всички продукти в блендера. След, като днес беше един от онези дни, в които му бях адски сърдита, извадих пасатора и ги пасирах. Идваше ми да извадя Булета и да го сложа срещу мен, ей така просто да го поглеждам с лукава усмивка. Идеята беше да направя палчинки. Сместа обаче, че оказа неподходяща и затова реших да използвам гофретника. Получиха се божествени гофрети, поляти обилно с кленов сироп…


А тортата? Тортата стои и чака да бъде сглобена. Пожелайте ми успех!

Leave a Reply

