Коледни рецепти · Healthy

Веган кошнички от ядки

Когато около теб има хора, които постят си “длъжен” да отговориш на очакванията. Аз го приемам като предизвикателство, с усмивка. И тъй като десертите са ми слабост, веднага запретнах ръкави. Днешната идея дойде от желанието ми, заглождено в мен от известно време, да приготвя домашни кошнички. Покрай подготовката за Коледните празници все още не съм стигнала до тях, но съм сигурна, че съвсем скоро ще споделя и моят опит. До тогава ви представям ядкови кошнички, без печене:

Продукти за 6 бр: 

  • за кошничките:

200 гр ядки (аз използвах орехи)

1 с.л кокосово масло

1 с.л мед

1 с.л брашно от кокос *

  • за крема:

2 бр банани

50 гр замръзени малини, капини, боровинки

1/2 авокадо

няколко капки лимон

Приготвяне:

* Ако искате да ги сервирате охладени, добавете и брашно. Аз моите ги замразих. Бяха страхотни, но ако постоят извън хладилник има вероятност да не издържат на тежестта от крема. Затова съветвам да се добави кокосово брашно, за плътност.

Смелете ядките, добавете маслото и меда. Разбъркайте добре и оформете кошничките в подходящи форми. Силиконовите форми за мъфъни са идеални за случая. Оставете във фризера докато стегнат. Преди сервиране пасирайте съставките за крема и напълнете кошничките. Сложете няколко капки лимон за да се запази цвета на крема. Използвайте фантазията си за да декорирате.


Да ви е вкусно!

Leave a Reply

