Healthy

Моите кръмпети

Бях споменала, че съм си направила списък с неща, които искам да приготвя. При мен този списък само расте, не намалява 🙂 До днес. Скоро гледах Коледата на Рудолф, където за първи път чух за кръмпетите. В България не са популярни и затова веднага грабнаха вниманието ми. Влязоха в списъка за съботна закуска. Днес обаче докато се колебаех какво да си приготвя за хапване се сетих, че имам готов микс от брашна, който мога да използвам. Исках да разнообразя палачинките и се сетих за кръмпетите. Те са нещо средно м/у хляб и палачинка. Приготвят се на тиган и наистина са много вкусни.

Продукти за една порция:

50 гр микс брашна (използвах трици, овесени ядки и пълнозърнесто брашно)

20 мл соево мляко

1 бр яйце

1 пакетче ванилия

1 к.л сода бикарбонат

Приготвяне:

Всички продукти се смесват в блендера и се оставят за 5-10 мин да “починат”. Пекат се в предварително загрят тиган с малко мазнина. Аз изсипвам по малко смес в метални формички за да получа еднакви по големина кръмпети.

Хапнах си ги с кайсиево домашно сладко и замразени плодове. Получи се страхотна здравословна закуска.


Ако се чудите дали да ги приготвите съветвам ви да опитате!

Leave a Reply

