Дребни сладки · Коледни рецепти

Бонбони “Орео”

Тъй като кутиите, които приготвих за приятели, исках да съдържат вкусни рецепти, се спрях на бонбони орео. Та кой не обича орео? 

Когато бях малка имаше (мисля, че и сега ги продават) бисквити Фавори, бяха досущ като тях, така че на мен ми напомнят на страхотните детски моменти. 

Продукти за 10 бр.:

12 бр бисквити орео

80 гр крема сирене

100 гр бял шоколад

Приготвяне:

1/2 бисквити се смилат. Нека да останат едри парченца. Оставят се на страна и в блендер се добавят другата 1/2 бисквити и крема сиренето. Смила се до получаване на еднородна смес. Смлените бисквити се добавят и се объркват със шпатула. Това го направих с цел получаване на хрупкавост. Оформете топчета. За да се получат еднакви бонбони изтеглете ги на кантар. Моите бяха по 20 гр всеки. Оставете ги в хладилник за 30 мин – 1 час. Преди да ги извадите разтопете шоколада на водна баня. Използвайте качествен шоколад. Аз имам проблем с избора и намирането на такъв, затова и бонбоните ми имат вид на таралежи 🙂 Но пък аз си ги харесвам така. Когато шоколада се разтопи, оваляйте охладените бонбони и още докато не е стегнал порасете с избранате декорация. Това е!

❤,

И.


Leave a Reply

