Разни

Днес ще ви разкажа за …

Няма как да не съм развълнувана! За много от вас това освен, че не е повод за вълнения, е и нещо съвсем нормално. За мен обаче не е. Обичам да пазарувам хранителни продукти от магазин. Да огледам, да прочета, любимото на мъжа ми – да се откажа и след това да размисля. Това ми доставя огромно удоволствие и не бих го заменила за сега. Знаете, от известно време експерементирам с различни рецепти и съставки, повечето от които не мога да намеря в един магазин. Не, не казвам, че няма, просто отбелязвам, че около мен няма! 🙂 Освен това какъвто и маниак да съм не ми се нрави идеята да прекося половин град за да си купя канела от Шри Ланка…ето затова често се заглеждам по онлаин магазините. Интернет пространството е препълнено от такива и все пак аз не мога да намеря моето местенце. В един има нещо, което търся от месеци, но няма друго, което използвам често и обратното. Да не говорим за липсата на избор от марки. Затова съм на принципа ако видя – купувам. 

Преди няколко дни съвсем случайно, търсейки нещо, попандах на един сайт. Сайт, който на пръв поглед по нищо не се различава от другите. Напротив някак си не особенно подреден. Преди да натисна “х” реших все пак да надникна в менюто с предлагани продукти. Загубих 1.30 ч да разгледам почти всичко! Естествено едновременно с това напълних и пазарската чанта. Натиснах бутона “поръчай” и зачаках …

До днес 🙂 И ето вече въображението ми започва да работи за нов, здравословен и вкусен десерт! В чест на любезното, бързо и най-вече за богатият асортимент, скоро ще ви представя десерт със съставки закупени от http://www.ekzotikaizdrave.com.

А аз вече нямам търпение!

❤,

И.

Leave a Reply

