Пътуване

Нещата, без които не тръгвам на път

Дойде време да ви запозная с моя багаж 🙂 Не, че не пътувам често, може би сега намерих желание и време да ви позволя да надникнете в сака ми. Като цяло никога не съм била спортна натура, напротив като малка се чудех защо спортуват хората. Това е едно от моите никога, които направих. Нали знаете, всеки от нас в даден период от живота си казва “Аз това никога няма да го направя” и след няколко години точно това никога може да преобърне живота ти. Е, от няколко години всеки път, когато си помисля да го кажа се замислям 🙂 

Част от нещата, без които не тръгвам са екипа ми за фитнес и маратонките. Не, че напоследък в гардероба ми присъства друго облекло. Преди да започна да посещавам фитнеса си носех и гирите с мен. Сега, когато влязох във форма спортувам по-полека, така че предпочитам в някои дни просто да побягам. Затова една част от багажа ми включва задължително спортният сак 🙂

Другото нещо, независимо дали съм в режим или не, са кутиите с храна. Дори си имах отделен сак за тях, но за щастие на мъжа ми при преместването го изхвърлях. Сега се оглеждам за нов 😉 Обичам да си спестявам купуването на храна от бензиностанциите под предлог, че е нямало какво друго да ям. 


За козметичния несесер, обувките, които ходят на черния клин и другите за роклята, просто няма да споменавам …

Затова пожелавам си поредното забавно пътуване, изпълнено с емоции и приключения. 

Весели празници!

❤️,

И.

Leave a Reply

