Дребни сладки · Мъфини

Кексчета-мечета

Тази формичка, без да преувеличавам, я търсих около 8 месеца. Поръчвах си я от сайтове, които в последствие ме информираха, че наличните бройки са изчерпани. Обикалях магазини, в които не намирах нищо подобно. Намирах я и в чуждестранни сайтове, като след месеци ми връщаха парите, с извинението че е имало проблем на митницата. Слушах какви ли не оправдания и се бях отказала. Един ден обаче дойде. Поръчана през април, изненадващо се появи на вратата ми в края на юни. При първият удобен случай реших да я изпробвам, макар че бях много ограничена от към време. Рецептата не е здравословна, не е без брашно и без захар. Но понякога идеята, че е нещо домашно ми се струва много по-добра от лъскавите стоки в магазините. Факта, че имаше успех ме накара да я споделя. Не защото е нещо wow, а защото изгря усмивка на едно детско личице – доказателството за мен, че децата се впечатляват не от вкуса, а от външния вид. А в главата ми има вече следващи не една, а две рецепти, които си чакат реда 🙂

Продукти:

2 бр яйца

100 гр захар

100 гр брашно

50 гр пълнозърнесто брашно

100 мл прясно мляко

50 гр олио 

ванилова есенция

шоколад, малини

Приготвяне:

Яйцата и захарта разбийте до получаване на крем. Добавете брашната, млякото, олиото и разбъркайте със шпатула до получаване на еднородна смес. Добавете ванилова есенция по желание. Изсипете във формичките. В част от тях добавете начупени парченца шоколад, в други малини, а защо не и от двете? Печете в предварително загрята фурна на 180°.


Черпя ви с една мечешка прегръдка!

❤️,

И.

One thought on “Кексчета-мечета

Leave a Reply

